Ugrás a kezdőoldalra Ugrás a tartalomhoz Ugrás a menüre

4 ok a KKV-k számára az Üzleti Intelligenciába (BI-ba) történő invesztálásra

4 ok a KKV-k számára az Üzleti Intelligenciába (BI-ba) történő invesztálásra

A mai, egyre nagyobb kihívásokkal teli üzleti környezetben a megfelelő technológiai eszközök használata különösen fontos a KKV-k számára. Ha kíváncsi, hogy a kkv-k hogyan szerezhetnek versenyelőnyt az üzleti intelligencia, BI technológiájának használatával, ez a cikk Önnek szól! A digitális gazdasági környezetben a versenyképesség megőrzése érdekében a vállalkozások egyre inkább adatközpontúvá válnak. Ennek eredményeként jellemzően a nagyvállalatok megkezdték a BI szoftverek, megoldások, telepítését, hogy hasznos információkat nyerjenek a kincset érő adatokból. Ezek a vállalkozások nemcsak javítják üzleti folyamataikat, hanem élvezik a magasabb eladási számot és elősegítik a vállalat kapcsolatait az ügyfeleikkel. Az amerikai Gartner Research felmérése szerint a BI piac 2020-ban várhatóan 22,8 milliárd dollárra növekszik, ami azt jelenti, hogy egyre több vállalat fog telepíteni BI megoldásokat. Míg a nagyvállalati szektor már évek óta élvezi a BI eszközök által nyújtott előnyöket, addig a KKV szektor vállalatai még csak azon gondolkoznak, hogy szükséges-e számukra. Bemutatunk néhány előnyt amiért érdemes befektetni a BI eszközökbe a KKV-k számára is.

Mélyebb, gyakorlatiasabb betekintés a vállalati folyamatokba

Az új technológiák és hardverek megjelenésével az adatgyűjtés rendkívűl egyszerűvé vált a vállalatok számára. Az elérhetőségektől, a piaci szegmenstől, a demográfiai profiloktól és az értékesítési adatokig terjedő információk negyrészt már rendelkezésre állnak. Azonban az adat gyűjtés önmagában, stratégia nélkül, nemcsak az erőfeszítést teszi haszontalanná, hanem költéségeket is okozhat a vállalat számára. A BI eszközök segítenek a nyers adatok elemzésében, értékes, gyakorlati betekintést nyújtanak, és segítik az üzleti vezetőket, hogy operatív és üzleti stratégiájuk átalakítsák, hogy jobban tükrözzék a piacot.

Mélyebb vevői ismeretek

A digitális gazdaság zsúfolt és telített piacot eredményezett. Ez azt jelenti, hogy a vállalatnak különbnek kell lennie a versenytársaitól, ezt úgy lehet elérni, ha tudják, hogy mit akarnak a fogyasztók. A BI megoldások segítségével a vállalatok egyesíthetik a különféle platformokról, forrásokból, és osztályokról származó adatokat, ideértve az értékesítést, a marketinget, az ügyfélszolgálatot, hogy egyetlen igazságforrást állítsanak össze a fogyasztói bázissal kapcsolatban. Ezen kívül a menedzsment számára előre jelezhetik a kialakuló tendenciákat így előre láthatóvá teszi a vásárlási magatartás változásait.

Ügyfélélmény fokozása

Mint korábban említettük, a vállalatoknak többet kell tenniük az ügyfelek megnyerése érdekében az egyre zsúfolt piacon. A vevői élmény pedig egy új csatatér, amely lehetővé teszi az ügyfelek megtartását és megszerzését. A BI megoldás feltétlenül hasznos lesz azoknak a vállalkozásoknak, amelyek javított vevői élményt szeretnének nyújtani. Különböző platformokról és különböző helyekről gyűjt adatokat, és 360 fokos képet nyújt az ügyfélről. A vállalkozások ezeket az adatokat felhasználhatják a vásárlási élmény testreszabására, fokozására és az összes ügyfél panasz, kritika megszüntetésére.

Az adatkezelés és szabályozás betartásának javítása

Bár a BI nem elsődleges funkciója, a megoldás segíthet a vállalkozásoknak az adatkezelési stratégiájuk fejlesztésében is, miközben biztosítja a szabályoknak és az iparági referenciaértékeknek való megfelelést. Hagyományosan az üzleti vállalkozások az adatokat elavult régi rendszerekben tárolják. A BI eszközök azonban az összes adatot egy központi adattárba konszolidálják, lehetővé téve a fokozott figyelmet a szigorú biztonság mellett. Mivel sok kormány szigorúbb adatvédelmi előírásokat hajt végre, az üzleti vállalkozások a BI-eszközök telepítésekor is megfelelő adatkezelési politikákat vezetnek be. Töltse le BI brosúránkat és kérjen ingyenes bemutatót szakértőinktől!

Vissza a főoldalra