Mi is az igazi problémád? 3.rész: asztalhoz láncolva

Amikor az értékesítők és a tanácsadók folyamatosan mozgásban vannak az ügyfelek telephelyei között, fontos, hogy az adatokat bárhol és bármikor megtekinthessék, frissíthessék. Ha az éppen aktuális ERP rendszered mindezt nem teszi lehetővé, akkor a munkatársaidnak olyan érzetük támad, mintha az asztalukhoz lennének láncolva. Ez magában rejtheti azt a veszélyt, hogy korlátok közé szorul az információáramlás, vagy éppen az adatok nem lesznek naprakészek.

Ideális esetben a vállalatirányítási rendszernek alkalmazkodnia kell a megváltozott felhasználói igényekhez.

Probléma megoldása az abas ERP-vel

az abas olyan mobilalkalmazásokat kínál, amely segítségével gördülékenyen elérhető minden ERP funkció kedzve a CRM-től, készletgazdálkodáson át, egészen a szállítási határidők eléréséig. A legnépszerűbb komponens ebben a tekintetben az abas CRM, amely biztosítja az üzletkötőknek, hogy bármikor előhívhassák az ügyfelek adatait, megrendelésekkel kapcsolatos előzményeit. Ezen az mobil applikáción keresztül az értékesítők ajánlatokat, kalkulációkat, feljegyzéseket tudnak létrehozni, amiket a vezetők is követhetnek.

Vegyünk egy példát: a Time Clock Interface (TCI) egy olyan felület, amin keresztül mérhető, hogy a felhasználók mennyi időt töltöttek egy adott projekttel, lehetőséget adva a folyamatok optimalizálásához.
Az abas ERP legújabb fejlesztése a szállítási és túratervező mobil applikáció, amivel könnyen megszervezhetővé válnak a cég kiszállításai. Jelzi a vezetőknek a teherautók foglalásait, melyik rendelkezik szabad kapacitással, majd közvetlen hozzáférést ad a sofőrnek a szállítás a paramétereiről.

Címkék:abas AG

Ajánlott bejegyzések