A leltározási folyamat bizonyára mindenki számára ismerős. Egy felettébb összetett és hosszadalmas, ugyanakkor szükségszerű folyamatról beszélünk, ami több különálló lépésből áll az abas szoftverén belül. 
 
Eddig külön menüpont elindítására volt szükség ahhoz, hogy új leltárívet hozzunk létre, megnyissuk azt, rögzítsük a számolt mennyiséget, kinyomtassuk a leltárívet és a különbözeti listát, illetve lezárjuk a folyamatot. Az abas Business Suite 2014r1n00 verziójától kezdve azonban már rendelkezésre áll a Leltár központvezérlő felület, mely összefogja és felgyorsítja a leltározási folyamatok kezelését. 
 
A leltár készítés folyamata az abasban leltárív-orientált. A művelet kezeléséhez tehát legalább egy leltárívre szükség van, ami alkalmas az összes árucikk, összes raktárhely készletének egyeztetésére. Most már lehetőségünk van ezeket a leltáríveket közvetlenül a leltárközpont információs rendszeréből is létrehozni, majd innen megnyitni. A bemutatott vezérlő felület biztosítja számunkra azt is, hogy akár egyesével, akár csoportosan kinyomtassuk az íveket. A számolt készlet rögzítését és ez alapján a különbözeti lista nyomtatását is megtehetjük ezen az információs rendszeren keresztül. Ezt követően ugyanerről a felületről elvégezhető a leltározási folyamat szükséges kétlépéses zárása. A zárást követően lehetőségünk van továbbra is megtekinteni a leltáríveket attól függetlenül, hogy azok már archiválásra kerültek, így ezek később is ellenőrizhetők. 
 
A leltárközpont információs rendszere tehát egyszerűsíti a leltározási folyamatunkat, ezzel jelentős időt és energiát takarít meg számunkra.

Címkék:ERP hírek

Ajánlott bejegyzések