Az értékesítési és beszerzési folyamatok nyomon követése nem egyszerű feladat. A bizonylatok viszonyának szövevényes hálózatát gyakran nagyon nehéz átlátni. Fejben tartani, hogy melyek a még nyitott folyamataink nem a legmegbízhatóbb megoldás, ahogyan a kockás füzet sem jelent garanciát. 
 
E felettébb összetett folyamatnak a végigvezetése nagy odafigyelést és sok időt igényel. Az abas Business Suite integrált vállalatirányítási rendszerében rendelkezésünkre áll az értékesítési és beszerzési ügyletek infosystem, mely összefogja és felgyorsítja ezen a folyamatoknak a kezelését. 
 
Korábban külön menüpont elindítására volt szükség ahhoz, hogy létrehozzunk az ajánlatot, megrendelést, szállítólevelet, valamint a számlát. Az értékesítési és beszerzési vezérlő felületek segítségével lehetőségünk van ezeket a bizonylatokat egyetlen felületről létrehozni, szerkeszteni, átadni a következő folyamat számára, kiértékelni, továbbá ellenőrizni, hogy kritikus-e az adott folyamat. Ezeken a főbb funkciókon kívül pedig számos egyéb lehetőséget is tartogat a rendszer. Innen indíthatjuk a diszpozíciót, láthatjuk az anyaghiányt, elkészíthetjük a szállítástervezést, valamint megtekinthetjük az archivált bizonylatokat is. Ezeknek a műveleteknek a kezelését jelmagyarázatokkal támogatja a rendszer. 
 
abas ERP számlázás
 
Az értékesítési és beszerzési infosystemek használata tehát egyszerűsíti a folyamataink kezelését és kiértékelését. Összességében elmondható, hogy a számla elkészítése ezen infosystemek segítségével egyetlen kattintással megtehető.
 
Használja Ön is!

Ajánlott bejegyzések