Bejegyzésünkben Caroline Wizeman, az abas USA marketing és kommunikációs igazgatójának gondolatait közöljük az abas brand megújulásáról.
 
blog by Caroline Wizeman
 
Júliusban csatlakoztam az abashoz, és egyből rengeteg párbeszédet kezdeményeztem: új ügyfelekkel, akik még csak most kezdték használni az abas-t; már meglévő ügyfelekkel, akik évek óta abas felhasználók; értékesítési alkalmazottakkal; technológiai fejlesztőkkel, akik a rendszer bevezetésén dolgoznak, és így tovább. Ezen felül olyan világviszonylatban készült interjúkat és riportokat olvastam, ahol abas felhasználók nyilatkoznak azokról a tényezőkről, amelyek meggyőzték őket az abas választásakor. A leggyakrabban visszatérő tényező pedig nem más, mint a kapcsolat az abas és az emberek között.
 
Valódi kapcsolat van az abas alkalmazottak és partnereink között, amely már az ügyféllé válás előtt elkezdődik. A kezdeti időszakban az abas megismerkedik az ügyfelek tevékenységével, ügymenetével és a munkatársakkal. De ami véleményem szerint a legfontosabb, hogy az együttműködés során olyan személyes kapcsolat alakul ki ügyfeleinkkel, amely igazán megkülönböztet minket másoktól.
 
Természetesen a kapcsolattartás fókuszában termékeink állnak. Az abas sokkal rugalmasabb, testre szabhatóbb, mint a konkurens cégek rendszerei, jobban igazítható a piaci folyamatokhoz, iparágakhoz.
 

Az emberi előny

Az abas marketing csapatának tagjaként, egy olyan márkát szeretnék kiépíteni, ami hiteles. Fontos, hogy mindannyian magunkénak érezzük, hűek legyünk hozzá, és törekedjünk a megvalósítására, hiszen ebben a hitelességben rejlik a márka ereje. Az új márkakoncepciót ennek alapján alkottuk meg és neveztük el, „Az Emberi Előny” stratégiának. A koncepció hűen tükrözi az abas alkalmazottak erejét, és tiszteli azokat a csodálatos embereket, akiknek vállalkozása a mi szoftverünk használatával sikeres. Az új márkában igazi, húsvér embereket fogunk látni, nem stock-fotókat. A jövőben megismerkedhetünk ezeknek az embereknek az élettörténetével, ahol megjelenik az emberi erő, mint a folyamatok valódi mozgatórugója.

Címkék:ERP hírek

Ajánlott bejegyzések